2010 m. birželio 21 d., pirmadienis

Naktis

Ir vėl tamsi naktis,
Prižadino mane staiga,
Vaikščioju stogais,
Norėčiau čia sutikt tave,
Prisėsiu ant briaunos,
Palauksiu kol ateis rytas,
Vieniša man čia,
Jaučiuos kaip iš namų išvytas.

Ir jei išgirsi tu mane, lauksiu aš, visą naktį,
Aklinoj tamsoj, bandysiu tau žvaigždes uždegti.

Švelniai švelniai, liesiu tavo veidą,
Tyliai tyliai, šnabždėsiu prie ausies,
Lėtai lėtai, kedensiu tavo plaukus,
Stipriai stipriai, prispausiu prie širdies.


Iš lėto kyla saulė,
sklaidosi naktinis rūkas,
Aušta jau diena,
Žemė juk nestovi - sukas,
Tu neatėjai,
Užtrukai, gal kas nutiko,
Nieko juk baisaus,
Dar daug naktų mums liko.

Ir jei išgirsi tu mane…


Eisiu jau namo,
Ir vėl basas, vėl stogais,
Pėdos pasiliks,
Matys jas tie, kas čia ateis,
Vėl ateis naktis,
Ir vėl svajosiu, vėl tikėsiu,
Būsiu aš čia pat,
Ir vėl tave sutikt norėsiu.

Ir jei išgirsi tu mane…

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą